Počet záznamov: 1  

Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem

  1. Názov Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem
    Autorské údajeBarbora Brynkusová
    Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 39-45. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Obr., tab.
    PoznámkyVEGA 1/4562/07. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * komunikácia marketingová * produkty * ceny * politika cenová * distribúcia * politika personálna * podnikanie medzinárodné * kríza hospodárska
    AnotáciaVplyv krízy na medzinárodný marketingový mix. Opatrenia k prispôsobneniu sa krízovej situácii. Marketingová komunikácia v medzinárodnom marketingu. Cenová a kontraktačná politika. Distribučná politika. Personálna politika.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-005, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka