Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy
Názov Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy Autorské údaje Nikoleta Benciová Autor Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 27-31. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.5 - Zahraničný obchod Heslá trhy * globalizácia * trh zahraničný * riziko obchodné * stratégia marketingová Anotácia Rozhodovacia základňa vstupu na zahraničné trhy. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Podnikanie v Číne a jeho riziká. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-027, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1