Počet záznamov: 1
Interaktívna komunikácia v mediálnej praxi
Názov Interaktívna komunikácia v mediálnej praxi Autorské údaje Štefan Eisele Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 92-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá komunikácia * televízia * používatelia * gramotnosť digitálna Anotácia Pôsobnosť interaktívnej komunikácie prevažne na televíznom trhu. Okrem toho, že je najsledovanejší, sú na ňom preinvestované najväčšie finančné prostriedky. Dnešná forma televízneho vysielania trpí viacerými bariérami, ktoré by však mali byť odstránené ku koncu roka 2012 s príchodom digitalizácie. Princíp interaktívnej komunikácie spočíva v dvojsmernom toku informácií. Na jednej strane je vysielateľ, na druhej používateľ TV prijímača, resp. divák. Inovatívne prístupy k interaktívnej komunikácií. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-031, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1