Počet záznamov: 1  

Interaktívna komunikácia v mediálnej praxi

  1. Názov Interaktívna komunikácia v mediálnej praxi
    Autorské údajeŠtefan Eisele
    Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 92-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    PoznámkyVEGA 1/0251/08. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá komunikácia * televízia * používatelia * gramotnosť digitálna
    AnotáciaPôsobnosť interaktívnej komunikácie prevažne na televíznom trhu. Okrem toho, že je najsledovanejší, sú na ňom preinvestované najväčšie finančné prostriedky. Dnešná forma televízneho vysielania trpí viacerými bariérami, ktoré by však mali byť odstránené ku koncu roka 2012 s príchodom digitalizácie. Princíp interaktívnej komunikácie spočíva v dvojsmernom toku informácií. Na jednej strane je vysielateľ, na druhej používateľ TV prijímača, resp. divák. Inovatívne prístupy k interaktívnej komunikácií.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-031, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka