Počet záznamov: 1  

Postavenie nezávislého maloobchodu v konkurencii s transnacionálnymi korporáciami a národnými sieťami

  1. Názov Postavenie nezávislého maloobchodu v konkurencii s transnacionálnymi korporáciami a národnými sieťami
    Autorské údajeKatarína Ožvoldová
    Autor Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 249-252. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá maloobchod * spoločnosti nadnárodné * siete obchodné * konkurencia trhová * štúdie
    AnotáciaNezávislé maloobchodné predajne predstavujú skôr typ tradičnej špecializovanej predajne, prípadne supermarketu, nadnárodné a národné maloobchodné siete disponujú širokou škálou typov predaní od špecializovanej predajne po formáty typu hypermarkety až superstory. Vzhľadom na uvedené rozdiely medzi maloobchodnými formátmi musíme rozlišovat medzi dvoma typmi konkurencie prejavujúcej sa medzi maloobchodníkmi : inter-type (medzi typová) konkurencia, intra-type (vnútro typová) konkurencia. Štúdie venované inter-type a intra-type konkurencii v maloobchode. Všetky štúdie poukázali na pozitívny dôsledok využívania maloobchodných stratégií malými maloobchodníkmi v ich konkurencii, či už v spojení s lepším výkonom maloobchodníka, uspokojením zákazníkov alebo s inter-type a prípadne intra-type konkurenciou.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-038, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka