Počet záznamov: 1  

Racionálne argumenty verzus emócie

  1. Názov Racionálne argumenty verzus emócie : uponáhľaný život mení pravidlá priameho marketingu
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Apríl (2010), s. 54-55. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798 Obr.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * výrobky * produkty * katalógy reklamné * marketing mix * kampane reklamné * spotrebitelia
    AnotáciaObchodný cestujúci Aaron Ward vytvoril pred 138 rokmi prvý predajný katalóg. Pravidlá priameho marketingu a slávne reklamy. Zaujímavými faktami o výrobku upriamiť pozornosť spotrebiteľa. Hodnovernosť a informácie o výrobkoch v dnešnom priamom marketingu. Rôzne techniky ponuky a úspech predaja.
    URLftp://193.87.31.84/0112752/GW-04-2010-web.pdf ftp://193.87.31.84/0112752/GW-04-2010-web.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: Január-December

    článok

    článok

    Do košíka