Počet záznamov: 1  

Klasické verzus e-komunikačné nástroje - výsledky prieskumu

  1. Názov Klasické verzus e-komunikačné nástroje - výsledky prieskumu
    Autorské údajeBenita Juriková
    Autor Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 192-200. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8 Grafy, tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * internet * dotazníky
    AnotáciaPrieskum využívania klasických a e-komunikačných nástrojov. Konkurenčné a strategické výhody e-komunikačných nástrojov. Dotazníkový prieskum, výsledky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00605-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka