Počet záznamov: 1
"Budoucnost" značkových výrobků
Názov "Budoucnost" značkových výrobků Autorské údaje William Landellmils Autor Landellmils William Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 4 (Duben 2010). - Praha : Economia, 2010 Top značky : společná příloha týdeníku Marketing&Media 17/2010 a měsíčníku Trend marketing 4/2010. (2010), s. 10-13. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia Heslá civilizácia * spoločnosť * prostredie životné * materializmus * predvídanie * značky výrobkov * prieskum informačný Anotácia Výsledky prieskumu uskutočneného medzi ľuďmi v kategórii od 15 rokov po mladší dôchodkový vek a ktorý hľadal odpovede na otázku: ako vidia budúcnosť? Odpovede na témy - zdravotníctvo, oblasť zábavy a komunikácie, amerikanizácia práce, sám doma, tolerancia ako nová etika, materialistický kolotoč, terorizmus, životné prostredie. Optimizmus mladých žien a pesimizmus starých mužov. Optimizmus značkových výrobkov. Budúcnosť značiek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2010: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1