Počet záznamov: 1
Rozhodovanie retail managementu a spotrebiteľov v podmienkach globálnej konkurencie – spotrebiteľské správanie vo vybranej lokalite
Názov Rozhodovanie retail managementu a spotrebiteľov v podmienkach globálnej konkurencie – spotrebiteľské správanie vo vybranej lokalite Autorské údaje Anton Meteňko Autor Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika : (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu) : Košice 12.12.2008. S. 1-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-225-2665-4 Poznámky VEGA 1/4604/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá správanie spotrebiteľa * konkurencieschopnosť * maloobchod * manažment * rozhodovanie manažérske * globalizácia hospodárstva * lokalizácia * predajne * Košice Anotácia Maloobchodné podnikanie (retail, retailing) - oblasť s mimoriadne veľkou konkurenciou. Vplyv globalizačných tendencií na zákazníkov, konkurentov a adaptačné procesy, aj na samotné podniky. Retail management a rozhodovacie procesy pri lokalizácii predajného miesta. Manažment lokalizácie maloobchodných podnikov. Spotrebiteľ - jeho správanie a rozhodovanie sa v prostredí globálnej ekonomiky. Nákupné správanie sa spotrebiteľa v zložitej štruktúre mestského typu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01476-005, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1