Počet záznamov: 1
Reklama za císaře Františka Josefa II.
Názov Reklama za císaře Františka Josefa II. Autorské údaje Jaroslav Stuchlík Autor Stuchlík Jaroslav Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 4 (Duben 2010), s. 46-48. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * médiá * história * etika Anotácia Dejiny modernej reklamy môžeme datovať od začiatku priemyselnej revolúcie. Ako konkrétne vyzerala reklamná prax pred sto rokmi, v období vlády cisára Františka Jozefa II. Princípy reklamy pred sto rokmi. Etický prístup k reklame. Systematické delenie reklamy. Najsledovanejšia reklama - v tlači. Koľko to stálo. Spojenie médií s umením. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1