Počet záznamov: 1
Vplyv angličtiny na marketingovú terminológiu
Názov Vplyv angličtiny na marketingovú terminológiu Preklad názvu Impact of english on the marketing terminology Autorské údaje Milada Pauleová Autor Pauleová Milada EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené Zdrojový dokument Neologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. S. 103-114. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5 Poznámky VEGA 2/0091/09 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * jazyky cudzie * angličtina * slovenčina Anotácia Neologizmy v marketingu. Terminologická nejednotnosť. Anglicizmy v marketingovej terminológii. Anglické skratky v slovenskej marketingovej teórii. Internetová terminológia v marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00643-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1