Počet záznamov: 1  

Inbound marketing a nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie

  1. Názov Inbound marketing a nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie
    Autorské údajePavol Horňák
    Autor Horňák Pavol
    Zdrojový dokument Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8 Grafy, tab.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * internet
    AnotáciaAutor v príspevku sleduje prechod od marketingovej komunikácie prostredníctvom konvenčných médií, ku komunikácii v prostredí internetu. Zaoberá sa retrospektívou vývoja tohto stavu a vychádzajúc z jeho analýzy predkladá súbor bodov, ktoré budú tento vzťah v budúcnosti dotvárať a stáť v strede záujmu marketingových oddelení. Inboud marketing, outboud marketing - definície.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka