Počet záznamov: 1  

Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu

  1. Názov Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu
    Autorské údajeLucia Dobrotková
    Autor Dobrotková Lucia
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 1 (2010), s. 57-64. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137 Obr.
    PoznámkyPopis urobený: 21.5. 2010. - Názov z titulnej obrazovky. - Bibliogr. odkazy. - Požaduje sa Microsoft Internet Explorer, Adobe Reaser
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reklama * internet * marketing * prezentácia firemná * internet * podnikanie elektronické
    AnotáciaCharakteristika internetového marketingu. Komplexný internetový marketing. Jeho fázy. Účely využitia internetového marketingu. Penetrácia internetu v SR. Pozícia klasickej reklamy a internetovej reklamy v roku 2009. Tvorba internetovej prezentácie. Kritérium úspešnosti internetového marketingu.
    URLftp://193.87.31.84/0113969/mtp1-2010.pdf ftp://193.87.31.84/0113969/mtp1-2010.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1

    článok

    článok

    Do košíka