Počet záznamov: 1  

Marketingový mix v podmienkach malých podnikov

  1. Názov Marketingový mix v podmienkach malých podnikov
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 93-96. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnikatelia * podnik malý * marketing mix * produkty * ceny * komunikácia marketingová * vzdelávanie
    AnotáciaPríspevok poukazuje na niektoré rozdiely najmä v oblasti marketingového mixu a jeho implementácie v podmienkach malých podnikov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00739-036, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka