Počet záznamov: 1
Teoretické vymedzenie podnikového emailingu ako nástroja podnikového správania v systéme podnikovej identity
Názov Teoretické vymedzenie podnikového emailingu ako nástroja podnikového správania v systéme podnikovej identity Autorské údaje Juraj Mišún Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 271-277. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá podnik * komunikácia firemná * komunikácia elektronická * pošta elektronická * etiketa * identita podniková * správanie Anotácia Podnikové správanie ako súčasť podnikovej identity. Podnikový emailing je súbor pravidiel a noriem elektronickej komunikácie zamestnancov určitého podniku medzi sebou, so zákazníkmi podniku a so všetkými ostatnými zložkami verejnosti. Predstavuje nástroj podnikového správania a mal by vychádzať zo silnej podnikovej kultúry. Emailová etiketa. Vnútropodnikový kódex emailovej komunikácie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00739-019, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1