Počet záznamov: 1  

The challenges of market research in China

  1. Názov The challenges of market research in China
    Autorské údajeLena Weick
    Autor Weick Lena
    Zdrojový dokument Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 11, no. 1 (2009), s. 60-63. - Žilina : University of Žilina, 2009. ISSN 1335-4205
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh * výskum trhu * dáta * kvalita * Čína
    AnotáciaOdvetvie výskumu trhu v Číne. Primárny výskum. Dostupnosť sekundárnych údajov, kvalita a validita. Primárny výskum v kontexte rerionálnych disparít, urbanizácie a výzvy na kvalitu dát.
    URLftp://193.87.31.84/0114456/1_2009en.pdf ftp://193.87.31.84/0114456/1_2009en.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-4

    článok

    článok

    Do košíka