Počet záznamov: 1  

Koncentrace trhu se odráží ve čtenosti

  1. Názov Koncentrace trhu se odráží ve čtenosti
    Autorské údajeMartina Vojtěchovská
    Autor Vojtěchovská Martina
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 5 (Květen 2010), s.. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 05 - Periodiká a publikácie periodického rázu
    Heslá noviny * časopisy * tlač * spotrebitelia * výskum * Česko
    AnotáciaVýsledky výskumu čítanosti denníkov v Českej republike za rok 2009. Najčítanejší denník - bulvárny Blesk. Pohľad na čítannosť denníkov v jednotlivých regiónoch Česka. Bezplatné denníky Metro a E15 si polepšili. V čítanosti časopisov na prvom mieste Rytmus života.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.