Počet záznamov: 1  

Nízkonákladová letecká spoločnosť a jej marketing

  1. Názov Nízkonákladová letecká spoločnosť a jej marketing
    Autorské údajeZuzana Hajduová, Marek Andrejkovič, Lucia Bosáková
    Autor Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Spoluautori Andrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Bosáková Lucia EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokument Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 152-157. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4 Grafy, tab.
    PoznámkyVEGA 1/0493/08. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spoločnosti letecké * kvalita * služby * zákazníci * výskum marketingový * metódy štatistické
    AnotáciaAnalýza vykonaného prieskumu trhu jednej nízkonákladovej leteckej spoločnosti. Prieskum bol zameraný na zistenie spokojnosti dopytovaných respondentov s poskytovanými službami danej spoločnosti. V príspevku je uvedený popis a realizácia výskumu, výskumné metódy, výber respondentov a nástrojov, ktoré boli pri marketingovom prieskume použité. Výsledky sú štatisticky spracované a slovne interpretované.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00371-002, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka