Počet záznamov: 1
Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu
Názov Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu Autorské údaje Galina Horáková, Aleš Kozubík Autor Horáková Galina EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI Spoluautori Kozubík Aleš Zdrojový dokument Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : 6. mezinárodní konference 2010 : 22. 1. 2010, Hodonín. S. 45-49. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2010. ISBN 978-80-7314-202-5 Výstup z projektu VEGA 1/0724/08 Riadenie rizík neživotného poistenia podľa direktívy Európskej komisie Solvency II
Poznámky VEGA 1/0724/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * náklady * modely * pravdepodobnosť Anotácia Prezentácia modelu prieniku reklamného posolstva v cieľovej skupine obyvateľstva. Je odvodený jednoduchý model pre určenie očakávaného podielu spotrebiteľov, ktorí sa počas stanovenej doby stretli s reklamným posolstvom a zapamätali si jeho obsah. Je ukázaný obmedzený vplyv zvyšovania intenzity reklamy na prienik informácie, čo je základom pre optimalizáciu výdavkov na reklamu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00788-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1