Počet záznamov: 1  

Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch

  1. Názov Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch
    Autorské údajeMonika Kremeňová
    Autor Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 251-257. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Grafy
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob
    Heslá kanály distribučné * partneri obchodní * marketing * zásobovanie trhu * sklady obchodné * obrat maloobchodný * obrat veľkoobchodný * tok tovaru * predaj * prieskum dopytu
    AnotáciaSpolupráca v distribučných kanáloch a tvorba nových distribučných systémov v manažmente. Integrácia účastníkov distribučného kanála. Vertikálna a horizontálna línia marketingového systému. Prieskum kooperačnch vzťahov medzi sférou výroby a obchodu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00838-037, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka