Počet záznamov: 1
Možnosti aplikácie ekonometrického modelovania v procese marketingového rozhodovania podniku
Názov Možnosti aplikácie ekonometrického modelovania v procese marketingového rozhodovania podniku Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 526-532. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Poznámky VEGA 1/0228/08 "Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov" Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.43 - Ekonometria Heslá modelovanie ekonometrické * metódy ekonometrické * modely ekonometrické * metódy kvantitatívne * analýza ekonometrická * riadenie * marketing Anotácia Uplatnenie kvantitatívnych metód a ekonometrie v marketingu. Ekonometrické modely v marketingovom rozhodovaní. Model odpovede trhu (Market Response Model), model reakcie spotrebiteľa (Consumer Response model), model latentnej premennej (Latent Variable Model). Analýza modelov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00838-036, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1