Počet záznamov: 1
Online sociálne siete ako marketingový kanál pre finančné inštitúcie
Názov Online sociálne siete ako marketingový kanál pre finančné inštitúcie Autorské údaje Zuzana Brokešová Autor Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Zdrojový dokument Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 7-8 (2010), s. 469-473. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7574 Poznámky VEGA - Dopad globalizačných a integračných procesov na slovenský poistný trh II. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá internet * komunikácia * inštitúcie finančné * marketing * propagácia * reklama * služby finančné * systém CRM * klienti Anotácia Online sociálne siete zaznamenávajú v súčasnosti obrovský rozmach. Ľudia môžu vďaka nim jednoducho komunikovať, porovnávať si svoje názory, zdieľať fotografie a videá a vykonávať ďalšie aktivity. Počet ich členov tak narastá geometrickým radom a už dávno presiahol počty divákov, poslucháčov aj čitateľov akéhokoľvek iného média na svete. Tento segment sa preto stáva čoraz zaujímavejším aj pre firmy z rôznych odvetví, vrátane finančných inštitúcií. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01113-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12
článok
Počet záznamov: 1