Počet záznamov: 1  

Online sociálne siete ako marketingový kanál pre finančné inštitúcie

  1. Názov Online sociálne siete ako marketingový kanál pre finančné inštitúcie
    Autorské údajeZuzana Brokešová
    Autor Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokument Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 7-8 (2010), s. 469-473. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7574 Sch.
    PoznámkyVEGA - Dopad globalizačných a integračných procesov na slovenský poistný trh II.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * komunikácia * inštitúcie finančné * marketing * propagácia * reklama * služby finančné * systém CRM * klienti
    AnotáciaOnline sociálne siete zaznamenávajú v súčasnosti obrovský rozmach. Ľudia môžu vďaka nim jednoducho komunikovať, porovnávať si svoje názory, zdieľať fotografie a videá a vykonávať ďalšie aktivity. Počet ich členov tak narastá geometrickým radom a už dávno presiahol počty divákov, poslucháčov aj čitateľov akéhokoľvek iného média na svete. Tento segment sa preto stáva čoraz zaujímavejším aj pre firmy z rôznych odvetví, vrátane finančných inštitúcií.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01113-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 7-12

    článok

    článok

    Do košíka