Počet záznamov: 1  

Ako stanoviť a riadiť náklady zákazníckych preferencií?

  1. Názov Ako stanoviť a riadiť náklady zákazníckych preferencií?
    Autorské údajeMarek Potkány, Alžbeta Hajduková
    Autor Potkány Marek Technická univerzita vo Zvolene, Drevárska fakulta, Katedra podnikového hospodárstva
    Spoluautori Hajduková Alžbeta
    Zdrojový dokument Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 7-8 (2010), s. 420-429. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7574 Obr, tab., vzorce
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 657.47 - Náklady. Kalkulácie nákladov
    Heslá kalkulácia nákladov * náklady * zákazníci * trh * zisk * rentabilita * produkty * analýza hodnotová * analýza nákladov
    AnotáciaSpokojnosť zákazníka je pre každú firmu tou najvyššou odmenou a zároveň aj kľúčom, ktorý dokáže zvyšovať jej konkurencieschopnosť a postavenie na trhu. Zákaznícke preferencie, požiadavky a priority je možné zisťovať jednoduchým marketingovým prieskumom, ale určovanie nákladov zákazníckych preferencií prostredníctvom vhodnej metodiky kalkulácie a ich riadenie je o niečo náročnejšie. Kalkulácia cieľových nákladov. Prípadová štúdia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 7-12

    článok

    článok

    Do košíka