Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť podniku - príležitosť alebo módny výstrelok?

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť podniku - príležitosť alebo módny výstrelok?
    Autorské údajeMiroslava Milecová
    Autor Milecová Miroslava
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2010), s. 42-44. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Obr., sch., tab.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá marketing * zodpovednosť spoločenská * podnikanie zodpovedné * stratégia podniková * kultúra podniková * účasť na riadení * účasť na zisku * prostredie životné * efektívnosť sociálno-ekonomická
    AnotáciaCorporate social responsibility (CSR), sociálna (spoločenská) zodpovednosť firiem. Aktivity v podniku v oblasti CSR ako hlavné konkurenčné faktory. Spoločenská zodpovednosť podniku, dlhodobý záväzok obojstrannej a prospešnej spolupráce medzi podnikom a partnerom. Prínosy CSR pre podnik.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 7-12

    článok

    článok

    Do košíka