Počet záznamov: 1  

Customer management approach and its implementation in business firm

  1. Názov Customer management approach and its implementation in business firm
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZarządzanie i marketing : zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej : kwartalnik. Zeszyt 16, nr. 4 (2009) s. 273-284. - Rzeszów : Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2010. ISSN 1234-3706 Sch., tab.
    PoznámkyRes. pol. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * firmy * podnik obchodný * modely * marketing
    AnotáciaČo prináša moderný prístup CRM (Customer relationship management) pre obchodnú firmu. Model riadenia zákazníka. Operačná, analytická a spolupracujúca úroveň CRM. Proces tvorby hodnoty, CRM a jej marketingové posúdenia. Firma firme - vzájomný vzťah predaja, kľúč k riadeniu zákazníkov. Implementácia základných bodov konceptu CRM.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00907-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka