Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj
Názov Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj : dizertačná práca Autorské údaje Katarína Chomová, škol. Mária Dzurová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 132 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá nástroje marketingové * zodpovednosť spoločenská * firmy * marketing Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 843398
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 843398 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1