Počet záznamov: 1  

Marketingový mix v hotelierstve vo vzťahu k dopytu

  1. Názov Marketingový mix v hotelierstve vo vzťahu k dopytu : dizertačná práca
    Autorské údajeRoman Staňo, škol. Ľudmila Novacká
    Autor Staňo Roman EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF
    Ďalší autori Novacká Ľudmila (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 169 s.
    PoznámkyBibliogr. odkazy.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá hotelierstvo * hotely * marketing mix * dopyt * podpora predaja
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra843402

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843402SEKČasopisecká študovňalen prezenčne