Počet záznamov: 1
Internetový marketing stojí a padá na budovaní vzťahov
Názov Internetový marketing stojí a padá na budovaní vzťahov : získať dôveru zákazníka webstránkou je ťažké, no stojí to za námahu Autorské údaje Jana Škutková Autor Škutková Jana Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. August-september (2010), s. 78-79. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá internet * marketing * marketing sieťový * komunikácia elektronická * siete dátové * produkty * starostlivosť o zákazníkov * imidž * goodwill Anotácia Získanie dôvery návštevníkov internetových stránok. Klasický direct marketing alebo sociálne siete. Obojstranná, vyvážená komunikácia. Vytrvalosť a pravidelnosť príspevkov. Kvalitiné informácie. Dôležitosť dobrého mena v biznise. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2010: Január-December
článok
Počet záznamov: 1