Počet záznamov: 1  

Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh

  1. Názov Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh
    Preklad názvuEuromarketing - managerial conception for the european markets
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 1 (2010), s. 87-100. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X Tab.
    PoznámkyVEGA 1/0251/08. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok vznikol pri riešení úloh grantového projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentáriá
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * Európska únia * trh spoločný * prostredie ekonomické * marketing manažment * stratégia marketingová * pojmy
    AnotáciaVznik a podstata európskeho marketingu. Prechod z národného marketingového prístupu na európsky marketing. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01025-009, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

    Do košíka