Počet záznamov: 1
Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh
Názov Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh Preklad názvu Euromarketing - managerial conception for the european markets Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 1 (2010), s. 87-100. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * Európska únia * trh spoločný * prostredie ekonomické * marketing manažment * stratégia marketingová * pojmy Anotácia Vznik a podstata európskeho marketingu. Prechod z národného marketingového prístupu na európsky marketing. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01025-009, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1