Počet záznamov: 1
Place branding
Názov Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced Autorské údaje Robert Govers and Frank Go Autor Govers Robert Spoluautori Go Frank M. Vydavateľské údaje Houndmills : Palgrave Macmillan , 2009. - 324 s. ISBN 978-0-230-23073-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá regióny * úroveň rozvoja hospodárskeho * úroveň životná * kultúra * identita * výhody konkurenčné * výstavba investičná * obchod * marketing * porovnanie medzinárodné * výskum Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 844957, 845787
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 844957 SEK Sklad knižničného fondu voľný 845787 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1