Počet záznamov: 1  

Les aspect interculturels de la publicité

  1. Názov Les aspect interculturels de la publicité : diplomová práca
    Súbežný názovInterkultúrne aspekty reklamy
    Autorské údajeLucia Kanitrová, škol. Juraj Chebeň, Ghislaine Pellat
    Autor Kanitrová Lucia
    Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pellat Ghislaine (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 87 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra844057

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1