Počet záznamov: 1  

Neprehľadnosť ponuky, zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť komerčných zmlúv ako prvky systému práce so zákazníkom vo firmách poskytujúcich služby

  1. Názov Neprehľadnosť ponuky, zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť komerčných zmlúv ako prvky systému práce so zákazníkom vo firmách poskytujúcich služby
    Autorské údajeJuraj Litomerický
    Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokument Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 130-135. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.12 - Objekty hospodárenia. Suroviny. Zdroje
    Heslá služby * firmy * zákazníci * ponuka * vzťahy zmluvné * zmluvy obchodné
    AnotáciaPôsobenie veľkého množstva subjektov na trhu, vznik množstva väzieb medzi nimi a neprehľadnosť ponúk. Zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť obchodných zmlúv. Nástrahy, ktoré číhajú na zákazníkov v podnikoch služieb.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01381-014, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1