Počet záznamov: 1
Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu
Názov Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu Súbežný názov Cultural influences and consumer behavior in the European market area Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 390-394. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia Heslá kultúra * spoločnosť * umenie * spotreba * správanie spotrebiteľa * Európska únia Anotácia Základná charakteristika kultúry. Vplyv kultúrnych faktorov na spotrebu. Európska agenda pre kultúru a jej programy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E10 01434-023, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1