Počet záznamov: 1  

Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu

  1. Názov Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu
    Súbežný názovCultural influences and consumer behavior in the European market area
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 390-394. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Heslá kultúra * spoločnosť * umenie * spotreba * správanie spotrebiteľa * Európska únia
    AnotáciaZákladná charakteristika kultúry. Vplyv kultúrnych faktorov na spotrebu. Európska agenda pre kultúru a jej programy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-023, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka