Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia mliečnych výrobkov

  1. Názov Marketingová komunikácia mliečnych výrobkov
    Súbežný názovMilk products promotion
    Autorské údajeJana Gondárová, Martina Jelšíková
    Autor Gondárová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Jelšíková Martina EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 195-199. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá mlieko * výrobky * marketing * komunikácia marketingová
    AnotáciaZa posledné roky sa situácia so spotrebou mlieka, mliečnych výrobkov a syrov na našom trhu zhoršuje. Príčinu možno nájsť aj v nedostatočnej marketingovej komunikácií. V súčasnosti bol preto Európskou komisiou schválený program „Objav mlieko“. Jeho cieľom je zvýšiť povedomie u spotrebiteľov o potrebe konzumácie mlieka a mliečnych produktov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-053, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.