Počet záznamov: 1
Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov
Názov Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov Autorské údaje Denisa Gajdová Autor Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Zmeny podnikateľských štruktúr a ich vplyv na výsledky malých a stredných podnikov, osobitne družstiev : [zborník vedeckých prác]. S. 37-45. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3086-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * kooperácia * technológie informačné * nástroje marketingové Anotácia Vývoj počtu živností na Slovensku. V slovenskej ekonomike je podiel malých firiem porovnateľný s ostatnými krajinami. Malý podnik by sa mal v snahe o posilnenie postavenia na trhu zamerať predovšetkým na zefektívnenie vlastnej produktivity, distribučnej politiky a efektívne využitie informačných technológií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01369-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1