Počet záznamov: 1
Metódy spotrebiteľského vzdelávania v Európskej únii
Názov Metódy spotrebiteľského vzdelávania v Európskej únii Autorské údaje Mária Dzurová, Marína Korčoková Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument K problémom mediálnej komunikácie II. : Mediálne kompetencie v ére nových médií : Marketing a vzťahy s médiami : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. a 28. apríla 2010, Smolenice. S. 161-172. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * práva spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * vzdelávanie * výchova * teória a prax * Európska únia Anotácia Problematika spotrebiteľského vzdelávania a spotrebiteľskej výchovy. Metódy spotrebiteľského vzdelávania a ich zapracovanie do bežného života. Výchova racionálneho spotrebiteľa, ktorý sa vie orientovať na trhu ako aj presadzovať svoje práva. 15. marec - svetový deň spotrebiteľských práv. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01397-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1