Počet záznamov: 1  

Metódy spotrebiteľského vzdelávania v Európskej únii

  1. Názov Metódy spotrebiteľského vzdelávania v Európskej únii
    Autorské údajeMária Dzurová, Marína Korčoková
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentK problémom mediálnej komunikácie II. : Mediálne kompetencie v ére nových médií : Marketing a vzťahy s médiami : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. a 28. apríla 2010, Smolenice. S. 161-172. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-188-3
    PoznámkyVEGA 1/0557/08. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * práva spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * vzdelávanie * výchova * teória a prax * Európska únia
    AnotáciaProblematika spotrebiteľského vzdelávania a spotrebiteľskej výchovy. Metódy spotrebiteľského vzdelávania a ich zapracovanie do bežného života. Výchova racionálneho spotrebiteľa, ktorý sa vie orientovať na trhu ako aj presadzovať svoje práva. 15. marec - svetový deň spotrebiteľských práv.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01397-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1