Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia slovenskej firmy na európskom trhu

  1. Názov Marketingová stratégia slovenskej firmy na európskom trhu : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Juříčková, škol. Vítězslav Balhar
    Autor Juříčková Zuzana
    Ďalší autori Balhar Vítězslav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 85 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846228

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce970.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1