Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu

  1. Názov Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu
    Autorské údajeJozef Gajdoš, Mária Dziváková
    Autor Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Dziváková Mária
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 2-3 (2010), s. 4-9. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137
    Vydavateľské údajeGrafy, tab.
    PoznámkyPopis urobený: 15.11. 2010. - Názov z titulnej obrazovky. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * menšiny národnostné * prieskum spotrebiteľský * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné
    AnotáciaKultúrne faktory a ich vplyv na spotrebiteľské správanie. Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus a možnosť jeho merania pomocou modelu CETSCALE. Prezentácia celkových výsledkov hodnotenia etnocentrizmu slovenských spotrebiteľov vykonaného výskumu na vzorke 195 respondentov, ktorý sa uskutočnil v roku 2010. Vybrané zistenia sú porovnávané s dvoma inými výskumami vykonanými na Slovensku v ostatných rokoch.
    URL ftp://193.87.31.84/0121884/mtp2-3-2010.pdf
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02079-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 2-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1