Počet záznamov: 1
Faktory vplývajúce na stanovenie ceny v cestnej nákladnej doprave
Názov Faktory vplývajúce na stanovenie ceny v cestnej nákladnej doprave Autorské údaje Marta Dobrotková, Lucia Dobrotková Autor Dobrotková Marta Spoluautori Dobrotková Lucia Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 2-3 (2010), s. 47-51. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá doprava cestná nákladná * kalkulácia nákladov * tvorba cien * marketing mix Anotácia Cena je prvkom marketingového mixu, ktorého úlohou je spolu s ostatnými nástrojmi marketingového mixu doviesť podnik k jeho marketingovým cieľom. Tvorba ceny za služby poskytované podnikom cestnej dopravy je zložitý komplexný problém, ktorý nemožno zjednodušiť len na otázku kalkulácie nákladov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 2-3
článok
Počet záznamov: 1