Počet záznamov: 1  

Faktory vplývajúce na stanovenie ceny v cestnej nákladnej doprave

  1. Názov Faktory vplývajúce na stanovenie ceny v cestnej nákladnej doprave
    Autorské údajeMarta Dobrotková, Lucia Dobrotková
    Autor Dobrotková Marta
    Spoluautori Dobrotková Lucia
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 2-3 (2010), s. 47-51. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137
    PoznámkyPopis urobený: 16.11. 2010. - Názov z titulnej obrazovky. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá doprava cestná nákladná * kalkulácia nákladov * tvorba cien * marketing mix
    AnotáciaCena je prvkom marketingového mixu, ktorého úlohou je spolu s ostatnými nástrojmi marketingového mixu doviesť podnik k jeho marketingovým cieľom. Tvorba ceny za služby poskytované podnikom cestnej dopravy je zložitý komplexný problém, ktorý nemožno zjednodušiť len na otázku kalkulácie nákladov.
    URL ftp://193.87.31.84/0121884/mtp2-3-2010.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 2-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1