Počet záznamov: 1
Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu
Názov Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu Autorské údaje Eva Poliačiková Autor Poliačiková Eva Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 1 (2010), s. 380-387. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2010. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie vzťahov s dodávateľmi * manažment produktový * stratégia marketingová Anotácia Význam úlohy vzájomne výhodných partnerských vzťahov medzi dodávateľom a odberateľom. Prechod od produktovej orientácie k partnerstvu. Key account management (KAM) a jeho budúcnosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-2
článok
Počet záznamov: 1