Počet záznamov: 1  

Základné aspekty predvídania v obchodných podnikoch

  1. Názov Základné aspekty predvídania v obchodných podnikoch
    Autorské údajeNikoleta Krecháčová
    Autor Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 266-269. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Heslá predvídanie * podnik obchodný * metódy
    AnotáciaPredvídanie ako predpovedanie. Predvídanie ako invencia. Metódy predvídania - výskumné metódy, normatívne metódy, kvalitatívne metódy. Použitie jednotlivých metód predvídania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00205-050, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.