Počet záznamov: 1  

Imidž krajiny pôvodu produktu

  1. Názov Imidž krajiny pôvodu produktu : Slovensko v kontexte vnímania slovenskými respondentmi
    Autorské údajeJohana Ürgeová
    Autor Ürgeová Johana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 4 (2010), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Slovensko * imidž * výrobky poľnohospodárske * potravinárstvo * dotazníky
    AnotáciaVýskum imidžu krajiny pôvodu agropotravinárskych produktov na Slovensku, v období 2007-2010. Názory slovenských respondentov na to, ako je naša krajina v zahraničí propagovaná.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.