Počet záznamov: 1  

Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách

  1. Názov Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách
    Súbežný názovComplex and system complaint management in organizations
    Autorské údajeJana Urdziková
    Autor Urdziková Jana
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 11, č. 1 (2010), s. 68-77. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2010. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá sťažnosti * reklamácie * riadenie systémové * organizácie * Slovensko
    AnotáciaPojem sťažnosť podľa noriem ISO. Návrh pre komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách na Slovensku, ktorý vznikol na základe realizovaného výskumu v oblasti manažérstva sťažností/reklamácií v podmienkach podnikateľskej praxe na slovenskom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.