Počet záznamov: 1  

Marketing vzdelávania zamestnancov a jeho vplyv na výkonnosť podniku

  1. Názov Marketing vzdelávania zamestnancov a jeho vplyv na výkonnosť podniku
    Autorské údajeDenisa Bilohuščinová, Zuzana Nižníková
    Autor Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Nižníková Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokumentMarketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3 Prierezové analýzy nových trendov a výziev v oblasti marketingových aplikácií. S. 25-30. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9 Graf, tab.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * marketing * podnik * zamestnanci * talenty * výkony podnikové
    AnotáciaSituácia v rozvoji a vzdelávaní pracovníkov na Slovensku. Analýza procesu rozvoja pracovníkov Východoslovenskej energetiky a zhodnotenie jeho vplyvu na výkonnosť spoločnosti. Systém vzdelávania vo VSE v súčasnosti a metódy rozvoja talentov. Personálny rozvoj pracovníkov s vysokým potenciálom a udržanie týchto talentov v spoločnosti VSE.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00585-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka