Počet záznamov: 1  

Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu

  1. Názov Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu : dizertačná práca
    Autorské údajeMartina Špilová, škol. Štefan Majtán
    Autor Špilová Martina
    Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 134 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * trh * globalizácia hospodárstva * podnik * cukrovarníctvo * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra848433

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    848433SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.