Počet záznamov: 1
Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu
Názov Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu : dizertačná práca Autorské údaje Martina Špilová, škol. Štefan Majtán Autor Špilová Martina Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 134 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * trh * globalizácia hospodárstva * podnik * cukrovarníctvo * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 848433
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 848433 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1