Počet záznamov: 1  

Výber distribučnej cesty s ohľadom na produkt a cieľový zákaznícky segment

  1. Názov Výber distribučnej cesty s ohľadom na produkt a cieľový zákaznícky segment . 9.2
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing : praktikum. S. 92-93. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008, dotlač 2009. ISBN 978-80-225-2564-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.