Počet záznamov: 1
[Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]
Názov [Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu] Autorské údaje Elena Kašťáková Autor Kašťáková Elena EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 12 (2010), s. 613-615. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu / Otília Zorkóciová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * Slovensko * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * konkurencieschopnosť * recenzie Anotácia Recenzia na vedeckú monografiu, ktorá rieši prehlbovanie špecifických aspektov podnikateľských stratégií v medzinárodnom marketingu v podnikateľských subjektov na Slovensku. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01675-011, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2010: 9-12
článok
Počet záznamov: 1