Počet záznamov: 1  

Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii

  1. Názov Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. S. 56-60. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4 Obr.
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing mix * sponzorovanie * reklama * marketing
    AnotáciaPojem sponzoring. Magický trojuholník sponzoringu. Miesto sponzoringu v marketingovom mixe. Sponzoring a reklama. Sponzoring a podpora predaja.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

    Do košíka